Blogi - BLC Telecom

Asiakkaan asialla

Kirjoittanut BLC Telecom | Apr 5, 2023 8:00:00 AM

BLC Telecomin kokonaisvaltaiseen palveluun kuuluu olennaisena osana erinomainen asiakaspalvelu. Meillä on oma asiakaspalvelu, joka vastaa asiakkaiden asioista puhelimitse, sähköisesti ja kasvokkain.

Kuuden vuoden ajan BLC Telecomin asiakaspalvelussa työskennellyt Jaso on viihtynyt hyvin

Oman asiakaspalvelun ansiosta BLC Telecomin palvelukokonaisuus on helposti hallittavissa ja mahdolliset vikatilanteet saadaan selville ilman suurempia selvityksiä suoraan asiakaspalvelusta. Pyrimme hoitamaan ongelmatilanteet aina nopeasti ja vastaamaan asiakkaan tarpeisiin.

BLC Telecomin asiakaspalvelussa toimii ammattitaitoisia ja iloisen asenteen omaavia työntekijöitä.

Jaso on toiminut BLC Telecomin asiakaspalvelussa jo kuuden vuoden ajan. Työstä mielenkiintoisen tekee monipuoliset työtehtävät ja erilaiset asiakastilanteet. ”Parasta työssäni on ehdottomasti koko ajan kehittyvä tietotekniikan ala. Työssä oppii jatkuvasti uutta ja erityisesti onnistuneet ongelmanratkaisutilanteet ja positiivinen palaute antavat lisäenergiaa työhön” Jaso kertoo työnsä parhaista puolista.

Asiakaspalvelun työtehtävät pitävät sisällään asiakaspalvelua, myyntiä sekä teknistä tukea niin järjestelmien kuin palveluiden osalta. ”Asiakaspalvelu toimii tärkeänä linkkinä yrityksen ja asiakkaiden välillä kaikissa palveluihimme liittyvissä asioissa” Jaso kuvailee. Asiakaspalvelusta saat helposti vastauksen mieltä askarruttaviin kysymyksiin, autamme teknisissä ongelmissa ja autamme valitsemaan sopivat lisäpalvelut tarpeisiisi.

"Asiakaspalvelu toimii tärkeänä linkkinä yrityksen ja asiakkaiden välillä kaikissa palveluihimme liittyvissä asioissa"

BLC Telecomilla on yli sadan vuoden kokemus puhe- ja tietoliikenneverkkojen rakentamisesta. Olemme toimineet pitkään asiakkaidemme oppaina tietoliikenneasioissa. ”Meillä on erittäin pitkiä asiakassuhteita ja monesti asiakasta auttaa se sama tuttu työntekijä kuin aikaisemminkin. Asiointi sujuukin yleensä vaivattomasti ja nopeasti.” Jaso kuvailee.

BLC Telecomin asiakaspalvelun tavoitat eri kanavista: puhelimitse, sähköpostitse, nettisivujen chatin kautta tai paikan päällä myymälässä. Asiakaspalvelun vasteajat ovat olleet erinomaiset. Puhelimitse vastauksen saa keskimäärin 15 sekunnissa ja 97 % puheluista vastataan alle minuutin kuluessa. ”Olemme BLC Telecomin asiakaspalvelussa erittäin ylpeitä nopeista vastausajoista, sillä asiakkaan asiat saadaan etenemään.” Jaso kertoo.

Oma asiakaspalvelu varmistaa laadukkaan ja nopean palvelun. BLC Telecomin asiakaspalvelun tavoittaa maanantaista perjantaihin klo 9-16: puhelimitse 015 577 5310 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@blc.fi.