Myymälässämme tapahtuvat asiakaskohtaamiset ovat vähentyneet merkittävästi ja asiakaspalvelun painopiste on jo kauan ollut sähköisissä asiointikanavissa. BLC Telecom Oy tulee panostamaan jatkossa yhä enemmän sähköisiin asiointikanaviin, joiden avulla pystymme saavuttamaan koko asiakaskuntaamme nähden parhaan ja laajimman asiakaskokemuksen. Monikanavainen asiakaspalvelu puhelimen, sähköpostin, chatin ja verkkolomakkeiden avulla tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden asioida juuri sillä tavalla, kuin heille parhaiten sopii. Osana muutosta tulemme supistamaan Nojanmaan myymälän aukioloaikoja ja tarjontaa merkittävästi ja 1.6.2023 alkaen asiointipiste palvelee keskiviikkoisin klo 09:00-16:00 välisenä aikana osoitteessa Nojanmaantie 20, 57210 Savonlinna. Laitetestaukset ja osuuskunta-asiat hoituvat jatkossa ajanvarauksella myös asiointipisteen aukioloaikojen ulkopuolella.