Vuoden 2022 asiakastutkimuksen tulokset on julkaistu
Meille korkea asiakastyytyväisyys on aina ollut erityisen tärkeää toiminnassamme ja olemme iloisia, kun olemme saaneet pidettyä asiakkaistamme hyvää huolta tänäkin vuonna.
Toteutimme vuoden vaihteessa jokavuotisen asiakastutkimuksen, johon vastasi n. 560 asiakastamme valtakunnallisesti.
Vastaajien keskuudessa asiakasuskollisuutta mittaava NPS-lukumme oli 44 (560 vastaajaa), mikä on vahvasti yli alan keskiarvon. NPS-lukumme jatkaa samaa trendiä kuin aikaisempina vuosina: 49 (2018), 48 (2019) ja 47 (2020) ja 47 (2021). Myös muut tutkimuksessa havaitut tulokset olivat erinomaisella tasolla. Yleinen asiakastyytyväisyys oli 4,2 asteikolla 1-5.
Kaikki palaute on meille erittäin tärkeää ja tulemme kehittämään palveluamme palautteen pohjalta.
Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä niin nykyisten, kuin uusienkin asiakkaiden parissa.
Kiitos kaikille tutkimukseen osallistuneille ja mukavaa kevättä kaikille!
Katso tarkemmat tulokset erilliseltä tulossivulta:
Aiheet: